Candidatul ideal
- Studii de specialitate
- Cunoștințe avansate de contabilitate - fiscalitate
- Experiență anterioară în domeniul contabilității de minim cinci ani
- Responsabilitate și rigurozitate
- Cunoștințe operare PC
- Cunoștințe operare program contabilitate Nexus (constituie avantaj)
Descrierea jobului
- Organizează, asigură şi urmăreşte evoluţia capitalului social al societăţii şi sesizează administratorului situaţiile în care constată tendinţe de scădere ale acestuia
- Urmăreşte şi asigură rambursarea la termenele scadente a creditelor obţinute şi a dobânzilor aferente
- Organizează şi asigură legătura permanentă cu organele bancare şi fiscale, precum şi efectuarea în deplină legalitate a operaţiunilor de încasări şi plăţi, inclusiv a celor în numerar
- Urmăreşte şi răspunde de îndeplinirea în conformitate cu reglementările în vigoare, a tuturor obligaţiilor financiare ale societăţii faţă de bugetul statului, unităţile bancare şi terţe persoane juridice sau fizice
- Asigură întocmirea documentelor cerute pentru impozitarea beneficiului realizat de societate
- Organizează evidenţa şi urmărirea tuturor debitorilor societăţii, persoane juridice sau fizice, în scopul recuperării cât mai urgente a debitelor
- Asigură întocmirea statelor de plată şi efectuarea în sistem confidenţial a plăţii drepturilor cuvenite angajaţilor şi colaboratorilor societăţii pentru munca depusă, precum şi a recompenselor şi stimulentelor băneşti aprobate pentru aceştia potrivit reglementărilor specifice
- Urmăreşte gestionarea corespunzătoare şi asigură securitatea din punct de vedere economic, a mijloacelor băneşti în cadrul societăţii, precum şi respectarea plafonului de casă în numerar
- Organizează şi controlează evidenţa mijloacelor fixe şi a obiectelor de inventar din dotarea societăţii şi asigură realizarea programelor stabilite pentru amortizarea mijloacelor fixe
- Asigură colaborarea între responsabilii celorlalte activităţi funcţionale pentru efectuarea de analize a evoluţiei costurilor pe activităţi și întocmirea balanţelor de verificare lunare, formulând propuneri pentru reducerea cheltuielilor şi sporirea beneficiului societăţii