Dacă ai urmatoarele abilități :
- De comunicare la nivel managerial, vocabular elevat, gândire analitică
- Cunoașterea avansată a pachetului Ms Office
- Cunoștințe corespondență de afaceri
- Capacitate de organizare și planificare în funcție de priorități
- Diplomație
- Capacitatea de a lucra sub presiune
- Ești extrem de organizat, agil și inteligent
- Cunoștințe foarte bune de limba engleză scris / vorbit
Personalitatea, proactivitatea și inițiativa sunt esențiale pentru acest post.
Responsabilitățile tale vor fi:
- Asistarea Directorului General în activitatea sa zilnică
- Gestionarea mesajelor și a corespondenței
- Organizarea deplasărilor
- Organizarea, clasarea și arhivarea documentelor
- Colectarea, analizarea și sintetizarea informațiilor necesare pentru întocmirea rapoartelor și situațiilor solicitate
- Menținerea unui flux comunicațional interdepartamental și intradepartamental continuu și eficient
- Managementul contractelor încheiate de companie, sortare, arhivare şi evidenţa lor, copierea şi multiplicarea acestora, securizarea informaţiilor cu caracter confidenţial
- Gestionarea fluxului informaţional generat în interiorul companiei
- Coordonarea activităţilor de protocol
- La solicitarea echipei manageriale întocmeşte diverse studii de piaţă sau se ocupă de colectare de informaţii despre diverse subiecte de interes
- Păstrează confidențialitatea tuturor datelor la care are acces